VIJESTI I ZANIMLJIVOSTI

Oglašavanje putem Vibera: proširite svoju publiku na kreativan način

Sadržaj:

  1. Što je zapravo Viber Advertising Solutions?
  2. Na koje načine Viber Mobile Advertising može unaprijediti vaše poslovanje?
  3. Gdje postaviti Viberove oglase?
  4. Što su Viberovi stickeri?
  5. Zaokružimo priču: zašto uopće oglašavati putem Vibera?

Nedavno smo s vama podijelili 4 učinkovita načina za uporabu Viber for Businessa. Ali što vam je činiti ako se tek nalazite u fazi izgradnje baze korisničkih podataka? Možda biste uz to htjeli i isprobati mogućnosti Viberovog Business Advertisinga u svrhu povećanja broja korisnika i unapređenje vašeg brenda?

U tom slučaju čitajte dalje. Viber je osmislio novo rješenje za povećanje broja korisnika, te poboljšanje vidljivosti brenda i stope klikanja (click-through-rate) na jedan originalan i zanimljiv način.

S obzirom na to da smo mi Viberov službeni partner, možemo vam otkriti nekoliko tajni za uspješno ostvarivanje sveg navedenog.

Što je zapravo Viber Advertising Solutions?

Viber je aplikacija za razmjenu poruka koju dnevno koriste stotine milijuna ljudi diljem 190 zemalja. Već taj podatak govori nam da se Viber može koristiti globalno kao platforma za promociju vašeg poslovanja i prikupljanje novih korisnika.

Što se sve odvije na Viberu u 60 sekundi?

Zašto je to bitno?

Viber vam nudi mogućnost za promociju vašeg poslovanja i širenje vaše virtualne zajednice putem mobilnog oglašavanja unutar same aplikacije. Oglasi se mogu plasirati na brojne načine.

Recimo da je neki korisnik u jednom danu otvorio Viber pet puta, pri čemu je koristio chat, pozive i Explore sekciju. Svaka od navedenih funkcija može poslužiti kao mjesto na kojemu se vašoj publici možete prikazivati na učinkovit, ali nenametljiv način.

Postoje i neki posebno zgodni načini za oglašavanje. Svoju zajednicu na Viberu možete zadiviti sticker packovima namijenjenima isključivo za vaš brend. To podrazumijeva jednu veliku pogodnost: nakon preuzimanja sticker packa korisnici se automatski pretplaćuju na vaše kanale.

Prije nego nastavimo o Viber stickerima, pogledajmo na koje sve načine Viber može pozitivno utjecati na poslovanje.

Na koje načine Viber Mobile Advertising može unaprijediti vaše poslovanje?

S obzirom na neprestani dotok reklamnih poruka, potrošači su općenito preplavljeni promotivnim sadržajem. Kroz zadnjih par desetljeća publika je postala selektivnija u vezi poruka koje dolaze do njih, i biraju samo brendove koji uspiju steći njihovo povjerenje. Potrošači se danas ne obaziru na tradicionalne tipove oglašavanja iz razloga što takve reklame nisu personalizirane, niti usmjerene upravo na njih. U njihovim očima one su generične.

S druge strane, digitalni kanali omogućuju vam prisutnost gdjegod se vaša publika nalazila, pri čemu ne morate tratiti novac i vrijeme u nadi da ćete pridobiti osobe koje u biti ni ne spadaju u vašu ciljanu skupinu.

Viber for Business omogućuje vam da svojoj publici date do znanja da ju poznajete. Osim toga, pomaže i pri stvaranju kvalitetnog i dugotrajnog odnosa s vašim budućim kupcima. Potrošači danas od brendova očekuju brzu komunikaciju putem kanala na kojima su svakodnevno aktivni.  U prosjeku, korisnici Vibera svaki dan otvore aplikaciju preko 16 puta i u njoj provedu oko 32 minute. Može li tome konkurirati ikoji tradicionalni medij?

No Viber for Business ne pokriva samo fazu privlačenja kupaca. Izuzev dosad navedenih prednosti, Viber vam može pomoći da ostvarite sljedeće:

  • Interakcija s korisnicima
  • Direktna prodaja putem Vibera
  • Pružanje kupcima osjećaja vrijednosti, uz potencijal da postanu ambasadorima vašeg brenda

Ako vas zanima kako Viber može uticati na poslednje tri faze korisničkog kretanja, saznajte više o tome u ovom članku.

Ali vratimo se sad natrag na prvu etapu. Spomenuli smo neke prednosti koje Viber ima u modernom marketingu. No vjerojatno se sad pitate kako uopće izgleda oglašavanje preko Vibera i gdje se sve točno vaš brend može prikazivati u aplikaciji.

Gdje postaviti Viberove oglase?

Pretpostavljamo da ste svakodnevni korisnik Vibera i da ste dosad imali interakcije s nekim brendovima preko njega. Želja vam je vidjeti i vaš brend na Viberu, ali pitate se gdje i kako započeti?

Pokazat ćemo vam šest opcija za postavljanje oglasa, koje možete slobodno kombinirati. Možete odabrati ili jednu ili svih šest opcija – izbor je na vama.

Pogledajmo kako se rade reklamne kampanje.

Viber Chats
Prosječni CTR: 1.92 %

Viber Chat najposjećenije je mjesto u aplikaciji. Ovo se odnosi na sve korisnike, neovisno o njihovoj dobi i geografskoj lokaciji. U sklopu oglasa tamo možete postaviti sliku, ime brenda, kratke uvodne informacije, te CTA (call-to-action) gumb koji vodi izravno na vašu web stranicu. Taj oglas pojavljuje se na popisu nedavnih razgovora korisnika.

Viber Post-Calls
Prosječni CTR: 0.87 %

Viberovi korisnici često koriste aplikaciju radi besplatnih Internetskih poziva. Vaš oglas može se prikazati odmah pri završetku poziva, a Viber nudi mogućnosti za multimedijske dodatke i stvaranje atraktivnog izgleda oglasa. Klikom na reklamu korisnik, naravno,  odlazi na vašu web stranicu, gdje se može detaljnije informirati o vašem brendu.

Viber Calls
Prosječni CTR: 0.96 %

Vaš se oglas također može prikazati na sekciji Recent Calls. Uz njega se može staviti i CTA gumb, slika, ime brenda, i kratka tekstovna poruka. Uz ove sve mogućnosti teško je da ćete proći nezapaženo, a osim toga javlja se mogućnost da postanete tema idućeg razgovora vaših korisnika. Uostalom, usmena predaja i dalje je jedna od najefektivnijih vrsta marketinga.

Viber Explore
Prosječni CTR: 1.5 %

Na zaslonu Viber Explore korisnici se mogu upoznati s novim sadržajima, zajednicama, a mogu i pretraživati velik broj zanimljivih tema i brendova. Tamo imate priliku osvojiti njihovu pozornost jednim velikim bannerom. Klikom na njega korisnici se preusmjeravaju na vašu web stranicu, gdje se potencijalno mogu pridružiti vašoj zajednici.

Viber More
Prosječni CTR: 1.45 %

Ovaj zaslon ima jedan od najvećih brojeva za CTR (click-through rate). Nudi vam mogućnost dovođenja prometa na vašu web stranicu putem malog bannera. Na njega možete postaviti svoju sliku, vaše ime, kratki tekst,  i CTA gumb. Taj oglas bude nativno pozicioniran među korisničkim opcijama za uređivanje profila, prijavu za međunarodne pozive, ili kupovinu stickera. A to mogu biti upravo vaši stickeri. No više o tome malo kasnije.

Viber Desktop
Prosječni CTR: 1.71 %
Stopa pregleda: 90 %

Viber for Desktop često se koristi za efektivno održavanje kontakta s obiteljima i prijateljima – dok se korisnici istovremeno bave svojim poslovnim zadacima. Također ga koriste i manje firme za potrebe poslovne komunikacije. Ovdje vam se nudi mogućnost postavljanja oglasa u donji lijevi kut desktop verzije Vibera. Taj oglas, koji sadrži video u trajanju od 30 sekundi, ne može se prekinuti, što vam jamči neometani prijenos vaše poruke korisnicima.

Izvor: Viber for Business

Spajanjem naših stručnjaka i vaše kreativnosti putem Vibera osmislit ćemo oglasnu kampanju koja će uspješno plasirati vaš brend na tržište.

A kad smo kod kreativnosti, vrijeme je da spomenemo Viberove sticker packove za brendove.

Što su Viberovi stickeri?

Zašto se poslovna komunikacija ne bi mogla odvijati na zabavan način? Najučinkovitiji način za ostvarivanje konverzije je kroz zabavljanje i usrećivanje publike. Napravite svoje brendirane stickere i vidite kako se to može lako ostvariti putem Vibera.

Stickeri imaju puno veću korist nego što se to čini na prvi pogled. Svatko tko koristi vaše naljepnice i dijeli ih sa svojim prijateljima i obitelji automatski postaje ambasadorom vašeg brenda. Stickeri na efektivan način mogu doprinijeti podizanju svijesti o vašem brendu.

Nakon što korisnici preuzmu vaš brendirani sticker pack, automatski se pretplaćuju na vaš chatbot i učlanjuju u vašu zajednicu. To je poprilično učinkovit način za povećanje broja pretplatnika.

Osim toga, Viber vam daje veliku slobodu za određivanje izgleda i forme vaših stickera. Oni mogu biti:

  • Statični – nude jednostavne, ali lijepe i efektivne prikaze vašeg brenda
  • Animirani – možete unijeti životu svoje stickere i napraviti ih pokretnima
  • Zvučni – ostvarite najrealističnije korisničko iskustvo dodavanjem zvuka uz pokret

Jeste li spremni za vaš prvi originalni Viberov sticker pack?

Zaokružimo priču: zašto uopće oglašavati putem Vibera?

Ako i dalje niste sigurni želite li isprobati Viber Advertising Solutions u svrhu promocije vašeg brenda, osvrnimo se na njegove potencijalne pogodnosti:

  • Viber svakodnevno koriste stotine milijuna ljudi diljem svijeta. To znači da postoji velika šansa da vaša ciljana publika koristi Viber za komunikaciju sa svojom obitelji i prijateljima
  • Viber Advertising Solutions nudi vam priliku da primijenite svoju kreativnost i publici predstavite vaš brend na originalan i zabavan način
  • Viber nudi šest opcija za pozicioniranje oglasa u aplikaciji – Viber Chats, Viber Calls, Viber Post-Calls, Viber Explore, Viber More i Viber Desktop. Oni će izravno dovesti korisnike na web stranicu vašeg brenda
  • Tu su također i tri opcije za brendirane stickere – statični, animirani i zvučni. Njihovim preuzimanjem korisnici se automatski pretplaćuju na vaš chatbot ili postaju dijelom vaše zajednice

Stupite u kontakt sa svojom ciljanom publikom putem Vibera i ostvarite dugotrajne odnose s vašim budućim kupcima. Omogućit ćemo vam da to lako ostvarite.

Zainteresirani ste za suradnju?

Kontaktirajte nas

VIJESTI I ZANIMLJIVOSTI