VIJESTI I ZANIMLJIVOSTI

4 načina za poboljšanje Viber for Business komunikacije

Viber for Business nudi mnogo prednosti kao i prilika za poboljšanje poslovne komunikacije. Uz Viber for Business profil možete smanjiti troškove, povećati broj korisnika i poboljšati stopu konverzije – navedene su samo neke od prednosti, a kako bi saznali na koje još načine možete poboljšati poslovnu komunikaciju, nastavite čitati.

Sadržaj:

Top 4 prednosti Viber for Business profila

S preko milijardu korisnika diljem svijeta, Viber je zauzeo jedno od vodećih mjesta među aplikacijama za komunikaciju.

Viber nudi naizgled neiscrpne mogućnost za poboljšanje poslovne komunikacije. Kao službeni Viber partner, NTH to uistinu može potvrditi, a osim toga možemo vas i uvesti u svijet Viber poslovne komunikacije.

Spomenuli smo broj od više od milijardu korisnika koji svakodnevno komuniciraju putem Vibera. S obzirom na tako velik broj trenutnih korisnika, šanse su, da se među njima nalaze i vaši trenutni kao i potencijalni korisnici. Dakle, zašto ne bi iskoristili postojeću korisničku bazu kako bi izravno i učinkovito došli do što većeg broja korisnika?

Viber je kao komunikacijski kanal iznimno učinkovit jer omogućava personaliziranu komunikaciju i predstavlja jedan od najosobnijih načina komunikacije s vašim korisnicima. 

Imajući to na umu, nadalje ćemo vam predstaviti nekoliko slučajeva upotrebe Viber for Business profila:

1. Viber Business Messages

Jedna od glavnih prednosti Vibera je velik broj mogućnosti koje nudi – šaljite do 1000 znakova, kao i različiti multimedijalni sadržaj kao što su slike, video, dokumenti i sl.

Sve navedene opcije možete koristiti kroz jednosmjernu, dvosmjernu komunikaciju kao i kroz sesije.

  • Jednosmjerna komunikacija – korisnik nema opciju odgovoriti na poruke, već razgovor započinje i vodi isključivo tvrtka. Ovaj način komunikacije primjeren je za slanje poruka za koje nije potreban feedback korisnika – npr. promotivne ponude, potvrdi ili promjeni termina, potvrda o plaćanju i sl. 
  • Dvosmjerna komunikacija – izvrstan način za izgradnju odnosa s korisnicima s obzirom da im kroz ovaj način komunikacije omogućavate da odgovaraju na vaše poruke. Posebno pogodno za kada vaša tvrtka očekuje odgovore od korisnika, kao što je slučaj s npr. Korisničkom podrškom, anketama, odgovaranje na razne upite.
  • Sesije – u ovom slučaju komunikaciju ne inicirate Vi, već sam kupac. Putem sesije klijent vam se može brzo i lako obratiti za sve što mu je potrebno. Od početka sesije, tvrtka ima određeno vrijeme u kojem može odgovoriti, nakon čega sesija ističe.

S obzirom na navedeno, iz kojeg su razloga ove poruke korisne?

Personalizacija i učinkovito targetiranje = visoka stopa konverzije

Steknite povjerenje Viber korisnika – korisici će prije i lakše je stupiti u kontakt s tvrtkama koje imaju uvjerljiv i prepoznatljiv službeni Viber profil.

Vaša tvrtka može biti lako prepoznatljiva uz opciju personalizacije Viber for Business profila- postavite svoj prepoznatljiv logo, adresu, kontakt broj ili web stranicu. Viber poslovnu komunikaciju također možete koristiti kako bi potaknuli korisnike na interakciju putem, tzv. CTA (call-to-action) gumba. Neka korisnici posjete vašu web stranicu ili zatraže vaš broj kako bi inicirali poziv!

Jedna od prednosti Viber poslovne komunikacije je generiranje statistike o uspješnoj isporuci poruka, odnosno detaljan uvid u tko je otvorio vašu poruku i tko je ostvario interakciju klikom na CTA gumb.

Navedena statistika je važna jer pruža uvid u reakciju vaših korisnika na određenu poruku. Rezultate možete iskoristiti kako bi procijenili na koju vrstu poruka korisnici reagiraju u većem broju, odnosno kakva vrsta poruka motivira korisnika na interakciju s vašom tvrkom. Prema tome možete poboljšavati daljnju komunikaciju s ciljem postizanja što boljih rezultata.

Viber poslovnu komunikaciju također možete koristiti za slanje vrlo učinkovitih i ciljanih poruka točno odabranim korisnicima ili ih potaknuti da oni stupe u kontakt vašom tvrtkom.

Osiguravanje isporuke poruka kao i kontrole troškova

S Viberom budite sigurni da će vaše poruke doći do ciljanih korisnika s obzirom da Viber omogućava skoro 100%-tnu stopu ispostave poruka.

Pitate se kako je to moguće?

U slučaju da neki od kontakta, iz bilo kojeg razloga (problem s internet vezom ili nema aplikaciju), ne može primiti vašu Viber poruku, ta će poruka biti skraćena i poslana kao SMS (prethodno prikazano na slici).

Osim što je Viber omogućio brzu i laku komunikaciju s korisnicima, pobrinuo se i da troškovi slanja poruka budu što manji. I to tako što ćete plaćati samo dostavljene Viber poruke, a ne sve poslane poruke. To znači da će biti naplaćene samo one poruke koje uspješno stignu na željeno odredište.

Oduševljeni ste prednostima koje Viber nudi, ali niste sigurni odakle početi? 

Slobodo nam se javite i mi ćemo vam pomoći! Kako biste lakše zamisliti Viber for Business profil svoje tvrtke, napravili smo prilagodljiv widget koji možete isprobati ovdje.

Ako još niste uvjereni, nastavite čitati za još više prednosti i primjena Viber poslovne komunikacije.

2. Korištenje chatbota na Viber aplikaciji

Viber chatbot je automatizirani sustav za razgovor koji vašim korisnicima omogućava da odmah dobiju informacije. Chatbot se koristi u razne svrhe – možete pretplaćenim korisnicima poslati obavijesti, možete ga koristiti za automatizaciju korisničke službe ili omogućiti korisnicima da kupuju od vas.

Ako razmišljate o organiziranju nagradnih igara ili pokretanja programa lojalnosti putem Vibera – uz chatbot, možete i to!

Jeste li čuli za Mrkvin chatbot u čijem smo stvaranju sudjelovali i mi? Ako još niste, dopustite nam da se pohvalimo.

Mrkvin Viber chatbot možete zamisliti kao super-chatbot – on kombinira neke od najpopularnijih funkcija chatbota, dok ujedno služi kao agent koji prima narudžbe. Dakle, korisnici mogu pristupiti chatbotu bilo kada, bez čekanja da se netko javi na telefon, te slijedeći upute chatbota, naručiti željeno jelo ili postaviti jednostavna pitanja. Nije li to učinkovito za oboje – Mrkvu i njihove korisnike? Mi bismo se definitivno složili da je!

Još jedna korisna funkcija je da uz Viber Chatbot možete omogućiti svojim korisnicima da sudjeluju u različitim glasanjima. Na ovaj način korisnici ne podnose nikakve troškove slanja SMS-a te su više motivirani za sudjelovanje u procesu glasanja.

Znamo da biste se složili da je povećanje stope sudjelovanja korisnika, dok korisnici štede novac, doista prednost i za vašu tvrtku i za vaše korisnike!

Sve o čemu smo vam do sada pričali nisu jedine prednosti i načini korištenja Viber Chatbota – rado ćemo ih navesti još nekoliko. Viber Chatbot vam također možete omogućiti pružanje korisničke podrške. Vaši agenti mogu razgovarati s korisnicima putem Vibera, što im omogućava da odgovore na pitanja i trenutno rješavaju probleme.

Čini se da su funkcije i prednosti chatbota beskrajne. Osim za Mrkvu, imali smo prilike sudjelovati u izraditi chatbota Skopsko pivo, gdje smo Viber chatbot kombinirali s chatbotovima na drugim komunikacijskim kanalima – SMS-om, FB Messengerom i Skopsko web stranicom. Kombiniranje svih navedenih kanala je omogućilo da nagradna igra Skopsko bude dostupna gotovo svakom korisniku, što je rezultiralo s visokom zainteresiranosti i velikim brojem korisnika koji su sudjelovali u nagradnoj igri. Viber chatbot uz jednostavan i intuitivan tijek razgovora potiče sudjelovanje korisnika dok je slanje poruka besplatno – korisnicima su potrebni samo mobilni podaci ili WiFi konekcija.

Prodaja, rezervacije i dogovori termina, preporuke proizvoda ili oglašavanje su samo neke od primjena chatbota na Viberu. Obratite nam se i rado ćemo vam pomoći da otkrijete nove načine implementacije chatbota u vaše poslovanje, kao što smo već mnogima i pomogli.

3. Personalizirani stickeri za vašu tvrtku

Komunikacija putem Vibera ne mora biti u potpunosti formalna – vaši korisnici uživat će u manje formalanom, ali i dalje profesionalnom pristupu komunikaciji.

Viberove napredne funkcije vam omogućavaju da poslovnu komunikaciju podignete na novu razinu i učinite ju zanimljivom za korisnike. Razgovor možete poboljšati korištenjem emotikona, GIF-ova i stickera. Stickeri su još jedna funkcija Vibera s kojom vam možemo pomoći – stvorimo zajedno personalizirane sticker pakete na Viberu koje će vam pomoći da se istaknete među konkurencijom!

Stickeri ne služe samo da razgovor s kupicma učine zanimljivijim, već i kao izvrstan marketinški alat.

Pitate se na koji način? Svaki korisnik koji vaše stickere šalje svojim prijateljima ili obitelji postaje ‘ambasador’ vašeg brenda. Slanje stikera pomaže pri pozicioniranju brenda u mislima drugih korisnika i kroz to, u podizanju svijesti o brendu. Nešto poput “od usta do usta” marketinga, ali preko Vibera.

Osim toga, ako korisnici preuzmu vaše stickeri, automatski će se pretplatiti na vaš chatbot ili će se pridružiti vašoj Viber zajednici – ovisno o paketu stickeri za koji se odlučite s obzirom na potrebe vašeg poslovanja.

S time bi se još jednom vraćano na naš Mrkva chatbot – uživajte u chatbotu i stickeri koje je naš tim napravio:

Stickere možete koristiti kako biste stekli nove korisnike kojima kasnije možete slati najnovije ponude, posebne ponude i još mnogo toga. Nije li ovo izvrstan, a povrh toga i jednostavan način da povećate broj korisnika?

4. Oglašavanje na Viberu

Prethodno smo spomenuli oglašavanje na VIberu, te već sada znate da su personalizirane stickere jedno od rješenja za oglašavanje vašeg poslovanja.

No, što možda ne znate je da Viber nudi opciju plasiranja oglasa na dediciranim mjestima, putem mobilne i desktop aplikacije.

Oglasi su nenametljivi i mogu se prikazivati ​​u različitim formatima – native, display i video.

To znači da možete odabrati gdje točno želite da vaši korisnici vide vaše oglase. Za mobilne uređaje, položaji oglasa variraju od:

  • Viber Chats – prikažite svoje oglase na najgledanijem screenu na Viberu, odnosno među listom chatova vaših korisnika
  • Viber Calls – oglasi koji se prikazuju u odjeljku za pozive i kontakte
  • Viber More – proširite vidljivost oglasa prema korisnicima koji posjećuju trgovinu stickers ili neku od opcija postavki
  • Viber Post-Call – prikažite oglas nakon što korisnik završi poziv
  • Viber Explore – koristite opciju izdvojenog Viber sadržaja i prikažite svoje oglase među kvalitetnim sadržajem brendova koji vaši korisnici vole

Osim mobilnog oglašavanja, Viber također nudi oglase za desktop aplikaciju i to u donjem lijevom kutu aplikacije ili 30-sekundnog videozapisa koji prikazuje vašu poruku i ne može se preskočiti.

S prosječnim CTR-om od 1,71% i 90% stope vidljivosti, video oglasi su uvjerljivo vodeći medij za prikazivanje oglasa putem desktop aplikacije. Dok je Viber chat odjeljak s prosječnim CTR-om od 1,9% najpogodnija opcija za oglašavanje putem mobilne verzije aplikacije.

Zaključak – zašto Vam treba Viber for Business

U slučaju da još niste sigurni u sve Viberove prednosti, ponovit ćemo ih:

  • Šaljite poruke do 1000 znakova, uključujući multimediju i CTA gumb
  • Koristite najjeftiniji kanal, ako uzmete u obzir cijenu po poruci
  • Platite samo isporučene poruke uz SMS-fallback opciju
  • Što god da Vam treba, Viber chatbot može ostvariti – kao pomoći pri glasanju, narudžbama u aplikaciji, korisničkoj službi ili organiziranju nagradnih igara
  • Personalizirajte svoj brend kroz stickere koje potiču korisnike na interakciju i istovremenu promociju vašeg brenda
  • Poboljšajte rezultate oglašavanja kroz Viber opcije oglašavanja

Sviđa vam se ideja poslovne Viber komunikacije, ali Vam je potrebna pomoć pri otvaranju poslovnog profila? Ne brinite, tu smo za vas!

NTH će vam pomoći u stvaranju poslovnog Viber profila i svim aspektima komunikacije s korisnicima – putem poruka i oglasnog prostora.

Papirologiju i komunikaciju s Viberom prepustite nama – spomenuli smo da smo ipak službeni Viber partner 🙂

Zainteresirani ste za stvaranje Poslovnog Viber Profila?

Sa zadovoljstvom ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja ili detaljnije objasniti cijene, uvjete i sve prednosti otvaranja Viber for Business profila.

Zainteresirani ste za suradnju?

Kontaktirajte nas

VIJESTI I ZANIMLJIVOSTI