Pomoći ćemo Vam uspostaviti program vjernosti krojen prema potrebama Vaše tvrtke, na kanalima koje Vaši kupci preferiraju.
Kontaktirajte nasZadržite vjerne kupce s digitaliziranim programima vjernosti na Messaging kanalima
DIGITALNO RJEŠENJE ZA VAŠ LOYALTY PROGRAM
Kupci lako prepoznaju prednosti programa vjernosti (loyalty programa) i često im se pridružuju, ali ih ne koriste aktivno – najčešće ih na to podsjete sami prodavači u trgovinama. To se događa zbog niza razloga kao što su nedostatak strategije i poticaja na aktivno korištenje programa od strane brenda, ili nevoljkost korištenja fizičke kartice od strane samih korisnika.
Međutim, programi vjernosti u kombinaciji s messaging kanalima omogućuju Vam lakšu, kontinuiranu interakciju s Vašim najvjernijim kupcima.
Najveća prednost digitalnih programa vjernosti za krajnje korisnike je to što ne moraju nositi fizičku karticu sa sobom niti pamtiti pristupne podatke. Dovoljan im je mobilni telefon, koji ionako uvijek imaju uz sebe. Program vjernosti može se kombinirati sa SMS-om ili pak digitalizirati – pomoću chatbota ili messaging aplikacija, primjerice Vibera.
Korisnici skupljene bodove mogu pratiti putem SMS-a, chatbota ili messaging aplikacije.
Dovoljno je da korisnici pošalju SMS poruku ili započnu razgovor s Vašim poslovnim profilom kroz messaging aplikaciju kako bi postali sudionici Vašeg digitalnog programa vjernosti.
Naše sučelje za praćenje statusa korisnika programa vjernosti može se prilagoditi po Vašoj želji, integrirati s nekim CRM sustavom ili pak kombinirati s rješenjem za digitalne kupone.
Digitalni program vjernosti može se obogatiti tzv. gamifikacijskim elementima za poboljšanu aktivaciju.
Članovi programa vjernosti u prosjeku troše 5-20% više od 'običnih' kupaca.
Većina korisnika danas preferira digitalne kanale za sudjelovanje u programima vjernosti zbog njihove jednostavnosti i praktičnosti.
MOGUĆNOSTI DIGITALNOG PROGRAMA VJERNOSTI
Slanje jednostavnih obavijesti s posebnim pogodnostima radi povećanja broja konverzija.
Kupci aktivno koriste programe vjernosti kad ih se kontinuirano informira o ponudama i pogodnostima, te kada brzo i jednostavno mogu provjeriti stanje svojih bodova. Messaging kanali su idealno sredstvo za to.
Jednostavna prijava u loyalty program samo s brojem telefona.
Korisničko ime, lozinka i fizička kartica nisu potrebni. Jedino što korisnik mora zapamtiti je vlastiti broj mobitela.
Pretvorite jednokratne kupce u ambasadore brenda korištenjem digitaliziranog loyalty programa.
- Naučite kako da pridobijete još kupaca, pridružite se našem loyalty programu uzAkviziciju kupaca.
- Dijalog marketingpokazuje vam kako podići odnose s kupcima na još višu razinu.
Segmentacija i slanje personaliziranih ponuda vjernim kupcima.
Segmentiranjem kupaca možete slati poruke s ponudama baziranima na njihovim preferencijama, potrošačkim navikama i slično.
Interaktivni razgovori i slanje neodoljivih ponuda koje će kupci odmah pročitati.
Jednostavni predlošci poruka u Messaging aplikacijama mogu poboljšati komunikaciju s Vašim kupcima i pomoći Vam da održavate kontinuirani kontakt s njima kroz interaktivne razgovore.
Obogatite svoj CRM sustav vrijednim podacima prikupljenim kroz digitalni program vjernosti.
Kontaktirajte nas