Korisnička podrška korištenjem Omnichannel pristupa dostupna je na najpopularnijim komunikacijskim kanalima koje Vaši korisnici koriste svakodnevno.
KONTAKTIRAJTE NASKorisnička podrška dostupna putem najpopularnijih komunikacijskih kanala uz omnichannel.
ZAŠTO OMNICHANNEL KORISNIČKA PODRŠKA?
Današnji korisnici preferiraju personalizirani pristup i očekuju da se njihovi upiti riješe brzo i učinkovito. Klasična telefonska korisnička podrška omogućava pristup 1-na-1, ali često zahtijeva dugo čekanje na red. Chatbot, SMS i Messaging aplikacije kao što su Viber, WhatsApp, Telegram i ostale nude najbolje od dva svijeta – individualnu komunikaciju bez čekanja u redu.
Koristeći Messaging kanale štedite resurse i pružate korisnicima jednostavnu i učinkovitu podršku. Naravno, to ne znači da se morate u potpunosti odreći telefonske komunikacije – ona i dalje može biti dio Vaše korisničke podrške, ali obogaćene s još više kanala nego dosad uz 24/7 dostupnost.
Više mogućnosti za kontakt čini Vašu tvrtku pristupačnijom, a Vaše korisnike i kupce zadovoljnijima.
Komunikacija putem SMS-a i Messaging aplikacija ne zahtijeva neposrednu prisutnost, ali je i dalje učinkovita.
Proširivanjem dostupnosti korisnička podrška može lakše stupiti u kontakt s novim grupama korisnika, kao što su mlađe generacije.
Korištenjem Omnichannel pristupa možete smanjiti opterećenje vaših agenata za korisničku podršku.
Korisnička podrška korištenjem chatbot sustava štedi resurse, smanjuje opterećenost agenata i nudi korisnicima podršku 24/7.
NAPREDNIJA KORISNIČKA PODRŠKA UZ OMNICHANNEL
Podaci o korisnicima i povijest razgovora na svim kanalima objedinjeni na jednom mjestu.
Ako sve podatke o korisniku imate na jednom mjestu, lakše ćete komunicirati s korisnicima, čak i kad su u pitanju reklamacije.
Korištenjem automatiziranih chatbot sustava korisnicima ste dostupni uvijek i svugdje.
Ako chatbot ne može pomoći korisniku, uvijek postoji rezervna opcija preuzimanja komunikacije od strane agenta korisničke podrške.
Sve više tvrtki danas koristi chatbot agente, društvene mreže i Messaging aplikacije za direktnu komunikaciju s kupcima.
Korisnici danas pažljivo biraju koji će kanal koristiti za slanje upita i reklamacije. Ipak, zbog praktičnosti i brzine najčešće odabiru chat.
OMNICHANNEL OMOGUĆAVA BOLJI ODNOS S KUPCIMA
Ako svojim kupcima i korisnicima omogućite glatku komunikaciju na svim kanalima svoju ćete korisničku podršku podići na novu razinu.
Omnichannel pristup omogućava vašim zaposlenicima da budu u toku s kupcima na svim kanalima. Bilo da je riječ o pozivu, SMS-u ili porukama na messaging aplikacijama – uvijek ćete znati što korisnici žele.
Svaka faza korisničkog putovanja zahtijeva drugačiji pristup. Omnichannel korisnička podrška vam omogućava da zadovoljite zahtjeve korisnika u svim fazama i na svim kanalima koje oni koriste.
CENTRALIZIRANI SUSTAV KORISNIČKE PODRŠKE
Proširite svoj CRM, ticketing ili pak webshop sustav s našim Omnichannel rješenjem za korisničku podršku.
Korištenjem novih komunikacijskih kanala doseći ćete nove grupe korisnika i povećati zadovoljstvo postojećih korisnika.
Analitika će Vam pomoći da optimizirate učinkovitost vašeg tima za korisničku podršku.
Pratite interakcije s korisnicima na svim kanalima i smanjite nepotrebni gubitak vremena kako biste pružali najbolju moguću podršku te ujedno optimizirali resurse.
Omogućite svojim agentima pružanje najbolje moguće korisničke podrške putem popularnih komunikacijskih kanala.
Kontaktirajte nas