Proširite mogućnosti svog CRM sustava i prikupljajte relevantne podatke o svojim kupcima kroz poziv na dijalog.
Kontaktirajte nasPovećajte lojalnost svojih kupaca personaliziranim dijalogom putem mobilnih kanala
MARKETING KROZ DIJALOG S KUPCIMA
Personalizirane ponude i aktivan odnos – to je ono što Vaši kupci trebaju kako bi se osjećali cijenjeno. Komunikacijski kanali kao što su SMS, WhatsApp, Viber i Facebook Messenger omogućavaju Vam njegovanje odnosa i praćenje korisničkog putovanja kroz dijalog. Budući da ih danas svi koriste i to svakodnevno, oni imaju visoku stopu otvaranja poruka i visoku stopu odgovora.
Dijalog marketing ili konverzacijski marketing oblik je izravne komunikacije i interakcije s kupcima radi ostvarivanja marketinških ciljeva. Pomoći će Vam personalizirati ponudu i omogućiti Vam bolje poznavanje Vaših kupaca kroz praćenje njihovih reakcija i potrošačkog ponašanja.
Budući da su današnji kupci već zasićeni tradicionalnim, ‘agresivnim’ marketinškim porukama, marketing kroz dijalog postaje sve relevantniji.
SMS i Messaging kanali imaju najviše stope otvaranja i odgovora na poruke.
Korištenjem dijalog marketinga možete pratiti reakcije svojih kupaca, kreirati korisničke persone i prilagoditi svoju ponudu određenim segmentima publike.
Dijalogom na Messaging kanalima možete doseći nove skupine korisnika, kao što su mlađe generacije.
PRIMJENA DIJALOGA U MARKETINŠKE SVRHE
Interakcija u određenom dobu dana, tjedna ili godine
Stupite u direktni kontakt sa svojim kupcima ili promovirajte Vašu posebnu ponudu na temelju uvjeta koje odredite, kao što je dobra vremenska prognoza, približavanje blagdanima ili slično.
Personalizirane poruke na temelju interesa kupaca
S personaliziranim porukama Vašim ćete kupcima dati do znanja da Vam je stalo do njihovih individualnih potreba. Kodovi za popuste ili preporuke za proizvode u skladu s osobnim interesima kupaca garantiraju najvišu stopu konverzije.
Intuitivni meniji za povećane stope interakcije i konverzije
Kako biste ostvarili dijalog s kupcima, morate pojednostaviti mogućnost odgovora na Vaše kampanje. S privlačnim predefiniranih odgovorima i pozivima na akciju, Messaging kanali imaju najbolje preduvjete za uspješan dijalog marketing.
Dijalog marketing označava sve marketinške aktivnosti koje promiču interaktivan odnos između tvrtki i kupaca. Naši će Vam stručnjaci rado pokazati kako najbolje iskoristiti ovaj oblik marketinga - slobodno nam se javite.
Skupljanje informacija i feedbacka
Povećajte svijest o svom brendu kreativnim marketinškim kampanjama koje pozivaju na interakciju. Kratkim i jezgrovitim kampanjama povećavate svoje šanse za dodatnu prodaju.
Personalizirane nagrade
Kupci se osjećaju cijenjeno kada je razgovor s njima krojen prema njihovim interesima. Kreirajte korisničke persone kako biste se svojim kupcima automatski obraćali s personaliziranim ponudama.
CRM integracija
Naša Omnichannel Messaging platforma je razvijena tako da se vrlo jednostavno integrira u postojeće CRM sustave.
Praćenje učinka
Sve se kampanje prate od trenutka slanja do konverzije, tako da se njihov uspjeh može točno izmjeriti.
Omnichannel
Jednostavnom komunikacijom na svim mobilnim kanalima možete dosegnuti kupce ma gdje se oni nalazili.
Korištenjem dijalog marketinga ostvarit ćete bolji uvod u želje i potrebe svojih kupaca te osvojiti njihovo dugoročno povjerenje.
Konzultirajte se s nama