Prikupite povratne informacije i komentare omogućavajući krajnjim korisnicima jednostavnije ispunjavanje anketa.
KONTAKTIRAJTE NASPrikupite povratne informacije i recenzije jednostavnim anketama putem mobilnih kanala
ZAŠTO KREIRATI ANKETE NA MOBILNIM KANALIMA
Putem korisničkih anketa omogućavate Vašim kupcima da izraze svoje mišljenje i sudjeluju u kreiranju Vaše ponude. Tvrtke koje su orijentirane na korisnike ostvaruju dugoročno bolju poziciju na tržištu.
Međutim, klasične ankete oduzimaju puno resursa i vremena, kako za organizatore tako i za sudionike. Upravo zbog toga je poželjno koristiti SMS ili Messaging aplikacije – komunikacijske kanale koje Vaši korisnici svakodnevno koriste.
Ankete putem SMS i Messaging aplikacija mogu se brzo izraditi i popularne su među korisnicima. Osim toga, stopa odgovara na poruke čak je četiri puta veća nego na primjerice e-mail ankete.
Mobilne ankete se mogu jednostavno kreirati i poslati direktno na mobilne telefone Vaših korisnika.
SMS i Messaging aplikacije se koriste svakodnevno, što garantira visoku stopu odgovora korisnika.
Putem mobilnih kanala možete vrlo lako potaknuti interakciju s kupcima te odgovarati na pozitivne i negativne komentare.
Možete ponuditi korisnicima da putem mobilnih kanala ocijene zadovoljstvo Vašom uslugom i zatim optimizirati svoju ponudu u skladu s dobivenim informacijama.
Mobilne ankete se brzo postavljaju - sve što trebate napraviti je osmisliti pitanja i postaviti cilj ankete.
POVRATNE INFORMACIJE U STVARNOM VREMENU
Kupci vjeruju recenzijama i njihovo potrošačko ponašanje ovisi direktno o iskustvu drugih kupaca.
Jednostavni i intuitivni obrasci za ocjenjivanje mogu povećati broj online recenzija i tako pospješiti imidž Vaše tvrtke.
Messaging aplikacije nude sučelje i predloške koji su intuitivni i prilagođeni korisnicima.
Činjenica da korisnici mogu dijeliti svoje povratne informacije jednostavno i direktno putem njihovih mobilnih telefona povećava šansu za sudjelovanjem.
Svaki drugi ili treći nezadovoljni korisnik u prosjeku dijeli svoje negativno iskustvo sa bliskim osobama. Upravo zbog toga, poželjno je brzo rješavati negativna iskustva kako bi se izbjegla lavina negativnih recenzija.
Odgovorima na komentare Vaših korisnika možete povećati njihovo zadovoljstvo uslugom.
Putem SMS anketa možete lakše i brže dobiti povratne informacije kako bi primjerice poboljšali svoju korisničku podršku ili druge usluge.
S povratnim informacijama ne samo da možete poboljšati svoje usluge, nego ih koristiti i za kreiranje budućih ponuda i promocija.
Bez obzira na to kako Vas ocijene, svojim kupcima možete ponuditi promotivne ponude i vaučere za popuste i na taj način povećati šanse da oni ponovno vrate u Vašu trgovinu.
Slanjem SMS-a s URL-om možete jednostavno poslati online anketu Vašim korisnicima.
Odgovore na anketu možete povezati direktno s Vašim CRM sustavom, ili ih objaviti javno kako bi potaknuli i druge sudionike da ispune anketu.
Kreirajte jednostavne, automatizirane ankete koristeći SMS i Messaging aplikacije te ostvarite direktan uvid u mišljenje Vaših kupaca u stvarnom vremenu.
Kontaktirajte nas