VIJESTI I ZANIMLJIVOSTI
Podravka: Nagradna igra s potpisom Luke Modrića
12.07.2024.
Kada pomislimo na Podravku, odmah se sjetimo njihovih kultnih proizvoda koji su već desetljećima nezaobilazni u hrvatskim kućanstvima. U svakom od njih u ovom trenutku nalazi se barem jedan Podravkin proizvod – bilo da je to Vegeta, Lino ili Čokolino, Dolcela ili nešto jednako ukusno. No, Podravka se nije zaustavila na Hrvatskoj; njihovi proizvodi nalaze se na policama trgovina u više od 60 država diljem svijeta!
Osim što su uspješan brend koji se širi diljem svijeta; oni su također pioniri u nagradnim igrama koje su postale neizostavni dio njihove poslovne strategije. Više od desetljeća Podravkin partner u organizaciji nagradnih aktivnosti naš je stručni tim koji im pomaže da svaku ideju s lakoćom provedu u djelo.
Recept za uspjeh nagradne igre
Podravkini proizvodi nezaobilazni su sastojak svakom jelu, no ovaj brend svakako zna i koji su sastojci potrebni za put do srca njihovih korisnika i organizaciju nezaboravnih nagradnih igara. Evo nekoliko ključnih sastojaka koje koriste za savršen recept:
- 😋 Slasni i ukusni proizvodi kao preduvjet za sudjelovanje
- 🎁 Uzbudljive i vrijedne nagrade
- 🤳 Jednostavni način participacije
- 🎯 Targetirani pristup publici, za maksimalan doseg i angažman
- ✍ Kreativni koncept i kvalitetna promocija
- 💡Besprijekorna tehnologija i pouzdan tehnički partner
Naravno, uz osnovne sastojke, svaka nagradna aktivnost donosi nešto specifično svoje. Najvažnije je da je pripremljena s ljubavlju i usmjerena prema stvarnim interesima korisnika.
Kako do srca potrošača dok traje nogometna euforija?
Ove godine kreativni timovi odradili su dobro zagrijavanje i pripremili igru u kojoj mnogi žele sudjelovati.
Svima je jasno kako početak ljetnih mjeseci obilježava europska nogometna groznica i sve su oči uprte u najbolju hrvatsku jedanaestoricu. Podravka je zato odlučila plasirati posebnu nagradu igru s najlegendarnijim hrvatskim nogometašem, Lukom Modrićem, kao zaštitnim licem! Glavna nagrada? Čak 60 majica s Lukinim vlastoručnim potpisom!
Nagrade nose najvjerniji ⚽
Zato ne čudi što su u ovoj nagradnoj igri sudjelovali najmlađi ljubitelji Lino Lade, ali i strastveni nogometni navijači. A Podravka je još jednom uspjela povezati sve generacije i motivirati ih da zajednički uživaju u njihovim ukusnim proizvodima!
Sudjelovanje je vrlo jednostavno – samo jedan Lino Lada namaz dovoljan je za ulazak u nagradni ždrijeb. Osim glavnih nagrada, svi sudionici imaju priliku i osvojiti i druge slatke nagrade.
Nagradna igra organizirana je u dva kruga:
- 1. krug – u razdoblju od 1. do 29. veljače 2024. u suradnji s Konzum prodavaonicama
- 2. krug – u razdoblju od 1. do 30. lipnja 2024. u suradnji sa Spar i Interspar prodavaonicama
Više voliš Čokolino? Nema problema – Podravka je pripremila nagradne aktivnosti i s ambasadorom Dominikom Livakovićem.
Pobjednički tim za organizaciju nagradnih igara
Uz pomoć NTH tima, Podravka nastavlja osvajati srca svojih potrošača, donoseći im uzbuđenje, nagrade i puno radosti kroz svaku novu nagradnu igru. Naša zajednička strast za inovacijama i kvalitetom osigurava da svaka nagradna igra bude pravi pogodak!
Zainteresirani ste za pokretanje nagradne Igre?
Ako se želite okušati u organizaciji nagradne igre, ali vam treba pouzdan i iskusan partner, NTH je tu za vas! S više od 15 godina iskustva u provođenju uspješnih nagradnih kampanja, nudimo kompletno rješenje za cijelu proceduru nagradne igre, uključujući automatizirano izvlačenje dobitnika i obavještavanje pobjednika putem našeg korisničkog sučelja. Naše usluge uključuju:
- Razvoj koncepta i kompletne kreativne usluge
- Implementacija putem više komunikacijskih kanala (SMS, Viber, WhatsApp, Telegram i dr.)
- Usklađenost s pravnim propisima
- Praćenje kampanje u stvarnom vremenu i tehnička podrška
- Korisnička podrška 0-24
- Online i offline promocija kampanje
Kontaktirajte nas danas i saznajte kako možemo pomoći vašem brendu da zasja kroz nezaboravne nagradne igre!