Nudimo mogućnost integracije naše platforme za slanje glasovnih poruka s Vašim sustavima kao što su CRM, ERP i drugi.
Približite se novim generacijama - iskoristite sve popularniji trend glasovnih poruka
PREDNOSTI GLASOVNIH PORUKA
Emocionalnost
Glasovnim porukama možete prenijeti emociju koju ne možete običnim tekstom.
Vjerodostojnost
Glasovne poruke su osobnije i time vjerodostojnije, što krajnji korisnici više cijene.
Učinkovitost
Poruka Vam ne stane u 140 znakova? Zamislite koliko možete reći u 140 sekundi.
SLANJE GLASOVNIH PORUKA KROZ MESSAGING APLIKACIJE
Glasovne poruke prenose emociju pošiljatelja i zahtijevaju pažnju od primatelja.
Voice je vrlo učinkovit kanal za prenošenje bitnih obavijesti vlastitim zaposlenicima, partnerima ili kupcima.
Korištenjem interaktivnih glasovnih servisa možete automatizirati rutinske procese, poboljšati interakciju s korisnicima i smanjiti resurse agenata korisničke podrške.
Možete koristiti automatizirane glasovne poruke putem chatbotova i slati ankete, podsjetnike ili preusmjeravati pozive na prave agente.
Možete slati promotivne glasovne poruke na više primatelja odjednom i time povećati šanse za uspjeh vaše marketinške kampanje.
Šaljite obavijesti o novim ponudama i omogućite primateljima da odgovore na vaš poziv na akciju putem interaktivnog govornog aparata (IVR).
Jeste li znali da je trend glasovnih poruka započeo u Kini, zato što im je pisanje oduzimalo puno vremena? Danas je trend glasovnih poruka sveprisutan i sve popularniji među novijim generacijama korisnika.
Glasovne poruke putem Messaging aplikacija polako zamjenjuju potrebu za glasovnim pozivima, zato što ne prekidaju primatelja u poslu.
Servisi bazirani na glasovnim porukama u skladu su s trendovima novih generacija koje preferiraju slati i primati audio zapise umjesto čitanja i tipkanja.
Koristeći voice conversion funkcionalnost možete dostaviti tekstualne poruke u glasovnom obliku na fiksne telefonske brojeve.
Primateljima možete omogućiti preslušavanje Vaše glasovne poruke jednim pritiskom tipke na telefonu.
Prvu uslugu interaktivnog glasovnog aparata implementirali smo 2006. godine.
ZNAČAJKE NAŠE PLATFORME ZA SLANJE GLASOVNIH PORUKA
Omnichannel
Omogućavamo slanje glasovnih poruka putem različitih kanala.
Sigurnost
Naša infrastruktura i procesi sukladni su sa svim smjernicama za sigurnost i zaštitu podataka.
Analitika u stvarnom vremenu
Status svake poruke možete pratiti u stvarnom vremenu te analizirati statistiku putem nadzorne ploče.
Osobne poput telefonskog poziva i učinkovite poput e-pošte - počnite koristiti glasovne poruke u svojoj komunikaciji.
Kontaktirajte nas