NEUES AUS DER BRANCHE

Dvosmjerni SMS: Najučinkovitiji kanal za poslovnu komunikaciju

Vjerojatno ste sad zbunjeni i pitate se: “Kako baš SMS, pored svih silnih novih kanala, poput WhatsAppa, Vibera, Telegrama, itd.?”

No dobro ste pročitali. Dobri stari SMS ne samo da je i dalje relevantan nego je i jači nego ikad.

Danas se puno govori o aplikacijama i komunikacijskim kanalima kao što su WhatsApp, Viber, Facebook Messenger, RCS, Instagram, Telegram, WeChat, Signal, KakaoTalk, LINE, itd. Kompanije se trude ostati u korak s vremenom i stoga pokušavaju biti prisutni na što više spomenutih kanala istovremeno. Međutim, s time dolaze mnogi problemi poput nepraktičnosti, povećanih troškova, manjeg broja korisnika, niske stope otvaranja te brojnih drugih problema. Cijene posvuda neprestano rastu i ispostavlja se da pružanje svih tih usluga nije toliko isplativo koliko se na prvu činilo.

Stoga dolazimo do dvosmjernog SMS-a (2-Way SMS). Dvosmjerni SMS tvrtkama daje mogućnost interaktivne komunikacije sa svojim kupcima. Zahvaljujući njemu, kupci kompanijama mogu odgovarati na poruke, postavljati daljnje upite ili davati im dodatne informacije. Svoju primjenu najčešće nalazi u korisničkoj podršci, kod zakazivanja termina, prikupljanja povratnih informacija, i ostalim slučajevima gdje kompanije nastoje uspostaviti personaliziranu i responzivu komunikaciju sa svojim kupcima. Također, dvosmjerni SMS koristi se i kod usklađivanja s regulacijama mobilnih operatera, prema kojima je obavezno korisnicima pružiti opciju za odjavu primanja daljnjih SMS poruka kroz kratke i jasne upute. Dakako, dvosmjerni SMS krajnjim korisnicima učinkovito daje kontrolu nad odabirom pristižućih poruka. 

U usporedbi s ostalim kanalima, dvosmjerni SMS prvenstveno se ističe svojom velikom brzinom isporuke. Uz to, jedna je od najvećih prednosti SMS-a je dostupnost usluge – zahvaljujući svojoj stopi isporuke od 100 %, SMS je praktički dostupan 0-24. Gdjegod se vaši korisnici nalazili na cijelom svijetu, oni mogu primiti SMS poruku. Čak i ako se nalaze negdje na planini. Ovo je značajna prednost u odnosu na ostale novije komunikacijske kanale koji ovise o internetskoj pokrivenosti.

Spomenimo također i čitljivost SMS-a. Budući da je svaka poruka ograničena na 160 znakova, SMS-ovi moraju biti kratki i jasni. Iz tog razloga, krajnji korisnici SMS-ove brzo pročitaju i lako shvate ono što je u njima rečeno. Čak su i istraživanja pokazala da su ljudi generalno naklonjeniji čitanju i odgovaranju na SMS poruke u odnosu na druge kanale.

Osim toga, SMS je iznimno troškovno učinkovit, kako za kompanije tako i za kupce. Slanje jedne SMS poruke u velikoj većini slučajeva košta manje nego jedan telefonski poziv ili email. A uz to, brojne današnje mobilne tarife uključuju neograničen broj SMS poruka.

Ne zaboravimo i na zaštitu od spama i neželjenih poruka. Zahvaljujući sigurnosnim propisima i regulacijama koje određuju mobilni operatori, SMS je kanal koji je znatno manje podložan spamovima nego, recimo, e-mailovi i društvene mreže. Ovo kupcima daje povjerenje da su poruke koje prime legitimne te da dolaze iz izvora kojima mogu vjerovati.

Da zaokružimo priču, dvosmjerni SMS usluga je koja nudi najbržu i najpouzdaniju isporuku u odnosu na ostale komunikacijske kanale. Njegove prednosti i učinkovitost razlog su zbog kojeg mnoge kompanije ulažu u ovu vrstu komunikacije. Osim toga, SMS je usluga koju kompanije partnerima mogu isporučiti već istog dana po njezinoj narudžbi. Sve navedeno kompanijama omogućuje brzu komunikaciju sa svojim kupcima, koja je dostupna 0-24.

Otkrijte brojne benefite dvosmjernog SMS-a uz naše stručno vodstvo

Zainteresirani ste za nabavu virtualnih telefonskih brojeva (VLN-ova) za potrebe vaših dvosmjernih SMS kampanja? NTH vam može olakšati cjelokupni proces. Naše dugogodišnje iskustvo u radu s komunikacijom putem SMS-ova, uz našu globalnu povezanost s operatorima, jamči vam jednostavnu nabavu i prodaju dvosmjernih SMS brojeva.

S obzirom na naš pool brojeva u većem broju zemalja diljem svijeta, možemo vam omogućiti virtualne telefonske brojeve potrebne za povezivanje s vašim klijentima u stvarnom vremenu, bez obzira gdje se oni nalazili. Izuzev toga, ukoliko da imate višak dvosmjernih SMS brojeva, možemo vam pomoći da ih unovčite putem spajanja s kompanijama koje traže brojeve za potrebe svojih kampanja.

Kontaktirajte nas danas putem LinkedIna ili e-maila i saznajte na koje vam sve načine možemo pomoći pri nabavi i prodaji dvosmjernih SMS brojeva za potrebe poslovne komunikacije.

Interessiert an der Zusammenarbeit?

Kontakt aufnehmen

NEUES AUS DER BRANCHE